tisdag 20 november 2012

I sin ordning igen

Nu är äntligen skit veckan slut (mens) åt på tock för mycket choklad. Tur jag avärkade 4 pass på löpbandet i allafal. Men nu är alt i sin ordning igen. Har avärkat mitt första pass på löpbandet för veckan. Följt av en rest lunch hittade rebenspjäl i kylen från förra veckan, hitadde även en burk med bea kryddsmör, i frysen hittade jag spenat som behöver ätas upp så då blev det ost stuvad spenat. Efteret...kanelkaffe med en skvätt grädde.

Jag insåg i slutet på förra veckan att häneg på magen jag har haft från sista graviditeten. Börjar bli mindre något som gör mig glad. För jag har heltiden trott och jag kommer få gå med det. Men man ska aldrig sluta förvånas om kroppens kraft. Inget änder inget händer inget händer sen BAM här alt på en gång. Nån som känner igen sig??

Försökte faktist ta ett kort på magen men det gick inte så bra så ska be oskar men det blir inte i dag för han kommer inte hemm sent i kväll. Borde nog även be han ta ett helt krops kort eller vad tycker ni? Sist vi tog det var i maj altså 6 månader...jag vet ju att det har hänt grejer med kroppen.

1 kommentar:

trollet sa...

Visst känner jag igen mej... kroppen är verkligen underlig=))