måndag 17 februari 2014

Ny vecka

Har haft en tuff vecka både privat och på jobbet.

Men han med 3 tränings pass ändå så där är jag nöjd. Min kära sambo var borta ett par dagar så det var en anigen ört med barn mat och träning vill jag medge, dels eftersom jag inte är van att fixa alt helt själv. Så jag vill ge en STOR elorgels till alla ensamstående mammor/pappor som fixar och trixar. För det är ingen lek att ha barn oasett om man är en eller två.

Sen blev det mer jobb än vad planen var. Är all vikarier upptagna så är dom så vad gör man. Jag ställer i alla fall upp efter bästa förmåga.

Så i går sa min kropp värkligen i från att det hadde för mycket. Hadde värdens skallebank och ont i kroppen och almänt nere. Men på tanke på hur mycket jag har jobbat är det inte konstigt.

Men i dag är jag LEDIG. Idag startade jag och barnen med mys frukost för min del blev det kaffedrink och kokta ägg.

Blir lite att fixa mat för veckan och att avärka veckans första tränings pass.   

Inga kommentarer: