måndag 29 februari 2016

Upptatering

God morgon alla där ute =)

Vaknade med en sån där härlig känsla i kroppen. Startar dagen med den äggmjölks latte eller Paleo drinken det är i alla fall samma sak *hi hi*

Har mätit mig -15,5 cm på 5 dagar inte illa eller? kommer inte att väga mig för än islutet på mars eller början på april. en kommer att mäta mig en gång i veckan =) För att fokusera på bra mat i stället för vikten. För äter jag bra kommer vikten att ticka neråt.

Något jag har märkt nu när jag äter så här är att jag får blodsoker fall och behöver mellanmål. Något jag inte är van vid. Så det gäller at planera lite bättre och ligga steget före.

Har tagit kort får se om jag törs lägga ut dom sen ska fundera på saken.

Idag blir det en promenad till öjebyn för besök av en vän och utvecklingssamtal för sonen. Så det blir i alla fall en promenad på 5 km får se om jag går till backa också...beror på kylan vi har 15- nu.

Ha en bra dag

Inga kommentarer: