måndag 14 mars 2016

Hår kollage

Jag har inte skrivigt så mycket om yttre här. Men hade tänkt börja med det. Jag älskar att färga håret. Och gör det oftast själv. Och nu snackar vi inte nå vanlig brunt utan färgstarka färger.

Desto mer färg desto bättre =) Jag resonerar lite som så. Vad är det värsta som kan hända? Jo att jag inte blir nöjd gissa vad jag skulle göra då. Färga igen*hi hi*.

Den enda gången jag inte har blivigt nöjd är faktist när jag gick till en frisör som inte riktigt hadde kom på så här pass färgstarka färger




Tänkte berätta lite om den här flerfärgade bilden. Jag stod i barnrummet hadde presis börat kleta i blå färg i luggen. Inser då fan färgen räcker inte till hela håret!? PANIK!! Men komer på att jag har lite rosa färg hemma. Så detta blev resultatet. 



Detta är mitt senaste kombo. Är det fler där ute som färgar håret i pastel färger? Skulle vilja ha tips på var det finns. Färger med mycket pigment och som sitter bra att få tag i. =)

Får ofta frågan hur vågar du. Jag tycker inte det är någon big deal. Som jag skrev vad kan gå fel? Att jag bli nöjd, eller att jag hittar en ny kombo som jag gillar.

Mer färg åt folket säger jag!!!

Inga kommentarer: