måndag 25 juli 2011

Vikten vecka 3

I dag är då min vägnigs dag. Och som väntat så visade vågen +1,3kg Men inga lesna miner för det. Jag kände på mig det. Men nu är det nya tag. Min dag startade jag med ägg och bacon. Till lunch så åt  jag entrecote, stuvad blomkål och besås. Till middag blir det tacobiffar med Creme fraiche, taco sås, avokado och en vaiant på coleslaw

Nu på morgonen har jag huit vara till frisan, och klipt till luggen. Blev riktigt bra =) Nu ska strax fröken få äta. Sen så ska vi fara in till stan och inhandal BRA mat. Och jag ska även köpa ett par byxor. Eftersom jag har inga att ha, efter graviditeten. Men mitt mål är att jag inte ska kunna ha dom så länge ;)

Start 100,1 kg
Veckans vikt 93,8kg
Tappat sen start 6,3kg
Kvar till mål 33,9 kg

Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: