onsdag 9 november 2011

Tisdag

Igår så var jag och lilstuman på bayrytmik. Det är något hon värkligen älskar. Efter det blev det ett gäng koppar kaffe på familjens hus. Efter det gick vi in till stan och köpte en färg bomb till mitt hår. Vi hittade en klängin till alicia som hon ska ha på julafton. Och lite annat smått och gott.

Hem för lunch som betod av kräfttjärt sallad med ägg och majonäs.


Hämtnig av pojken och i väg till min syster för kaffe och surr. När min älskade om hemm var jag på almänt dåligt humör. För när alicia äntligen somnat. Så väker albin henne. Så då sa oskar åt mig ner med dig i källaren och träna och kom inte upp förän du är snäll. Fast jag hadde tänkt träna ändå.

Middagen blev efter tränigen som bestod av äggröra, bacon,gurka och tomat


Resten av kväll var en harmonisk kväll. Innan jag gick och la mig så åt jag keso med grädde hallaon och mandel spån



Inga kommentarer: