tisdag 15 november 2011

Te mys!


Hej på er. I dag har jag och fröken varit på, baby rytmik. Efter det så gick jag och en av mammorna och åt lunch. Vi åt på nodo och jag tog självklart lchf rätten dom cerverar. I dag cerverade dom lax med brocoli mos och en sås. Det var helt ok. Efter det gick vi till galerian, för jag skulle köpa nytt te, på Teterian. Där köpte jag 4 olika sorter. 2 rosse teér och 2 svarta. För jag har en hel hög teér som har slutat smaka och lukta. Jag älskar värkligen te. Och särskilt på hösten och vinten. Jag har även gjort en ny sats äggmjölk som jag gjorde gräddlik. Som jag hadde i mitt té =). Jag och barnen har varit på en skön promenad. Nu väntar vi på att  Oskar kommer hem så jag får gå ner och träna =).  

Bilden är lånad från http://www.vega-direkt.se/







Inga kommentarer: