söndag 8 januari 2012

Man vet aldrig..

Hejsan på er kära läsare. Hoppas ni har haft en underbar helg. Jag har haft en riktigt bra helg. Vet inte sist den var så här bra!

I fredags så var vi på dom. Jag tyckte det var bra att det tog en stund att åka mellan kyrkan och där vi skulle äta. För då han jag äta två ägg, 3 baby bell så då var jag ganska mätt och belåten. Hadde även med mig grädde att ha i kaffet och en ölkorv som jag åt upp. När vi kom hemm så gick jag ut och gick.

Lördagen så gick vi till afären för att kompletera för vi skulle få främande. Albin fick åka på sin bobb som han tyckte var mycket kul! När vi kom hem så pakadde jag bara upp varorna och skulle gå en promenad men det slutade med att jag intervall tränade i 40 minuter! Behöver jag säga att jag var helt slut efter att jag kom hem? Och riktigt nöjd och stolt över mig själv! Helt ärligt så tror jag inte att jag har jort det i hela mitt liv. Vi hadde som sakt gäster vi åt efterätt jag hadde jort grädd klass alá lchf med hemma jord chokladsås alá lchf vad annars? =)

I dag  fick jag sovmorgon till 10:30! Jag har jag varit till min syster. Kännde mig lite taskig. Jag mer eller mindre dumpad barnen där och sprang ner till akuten. För jag brukar mellan varven prova min förlovnigs ring. Och detta jag jorde, i vanliga fall så får jag på mig den men dra snapt av den igen. Men i dag så svälde fingret upp på en gång. Jag spolade med kall vatten diskmedel men inget funkade. Så dom klipte av den.

Bilden på ringen..

Gick sen tilbaka till syster jag fick kaffe och vi satt och surrade ett tag.

Senså begav jag och barnen oss till ica kvantum för att vekohandla. gick riktigt bra. Jag har hunnit med ett styrke pass har jort ett nytt schema som blev riktogt bra. Helt ärligt så hadd jag ingen sturre lust att träna men ni vet hur man bruksr säga...Efter käns det skönt =)

Håll nu tummarna för mig att vågen visar ett minus i morgon.


Ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

Linda sa...

Himla snygg layout på din blogg, gillar flikarna.

Får jag fråga om du är dyslexiker? Eller bara dålig i svenska? Du har många stavfel i dina texter, det kan också vara vanliga slarvfel ju.

Jag bara undrar, alltså jag dömer inte.

fortsätt kämpa på med ditt lchf.ande :)

mvh linnzy - diabetict1.blogspot.com