söndag 1 januari 2012

God forsättnig!

Hoppas ni hadde ett bra nyår. Jag hadde en bra kväll med god mat i goda vänner sälskap. Jag åt lite godis men inga större mängder. I dag har varit en riktigt trött dag. För när man är småbarns förälder så får man aldrig sov morgon även om man är uppe länge på kvällen...Jag fick väl i bästa fall sova 3 timmar. Men jag tror det var mindre. Men jag fick mig en tupplur efter lunch tack och lov för det.

I dag strax före middagen så styrketrännade jag?! Jag ska erkänna jag var inte de minsta sugen. Men efter åt var det skönt som vanligt! I dag har jag skött matten bra. Tur är väl det för annars så hadde jag bara mått piss över det. Alt blir barra värre när jag är så här trött om jag inte sköter mig.

Jag är lite nervös in för vägnigen i morgon måste jag erkänna...Men vi får hoppas att det har gått bra...

Men tror jag ska sätta mig och göra en mat lista för kommande vecka. För planen var att jag och barnen ska och handla i morgon efter att dom har vilat.


Här är Cheese cake med citron från i går
Nej den är inte enligt lchf.
För botten är vanlig cheese cake botten.
Men fyllnigen är godkänd.


Min middag från i dag. Mummsigt värre.



Ha en bra kväll!

 

Inga kommentarer: