torsdag 19 januari 2012

Platå?

Hejsan på er! Om det är någon där ute som behöver en spark i baken kan jag rekomendera en bok. Som jag köpte för ett tag sen. Katrin Zytomierska-Dags att bli smal! I dag har jag ättit tonfisk röra med avokado till lunch. Och spenat soppa med ägg halvor till middag. Det som är så bra med recepten hon har är att dom är enkla och att dom tar väldigt kort tid att göra. Kan det bli bätre??

Käns nästan som att min kropp har tagit en paus. För jag vägde mig i morse och jag vägde exakt lika mycket som i måndags. Och då har jag skött mig bra rört mid varje dag. Men så är det, det är bara att fortsätta att kämpa. Men nu ska jag gå och dricka en kopp kaffe sen så ska jag beg mig ut på en kväls promenad.

2 kommentarer:

Ewa Svensson sa...

Klart att vi lämnar ett avtryck :) Det är ju det som är jättekul när man får kommentarer. Titta gärna in hos mig oxå www.mittlivsomsund.se Jag har oxå köpt Katrins bok och tycker den är sjukt bra. Mitt minus denna vecka var 0,4 kg, 2,3 kg minus sen 1/1 och 5,2 kg kvar. Ha en skön fredag /KRam Ewa

Katarina sa...

Jag svarade i min egen blogg, men är inte säker på om du ser det, så jag svarar här också :)

Jamen visst ska du låna idén med träningsdagboken! Det är roligt att fylla i och ha översikt över hur mycket man egentligen har tränat/motionerat.
Tack tack, jag tycker också att jag är duktig :) Ska försöka fortsätta i samma anda!