torsdag 1 juli 2010

Tränig förr och Nu

Det käns värkligen i hela kroppen att man har komit i gån med tränigen på riktigt. Och det käns riktigt skönt. Bara en lite resome. När jag började träna (när jag & Oskar flyttade ihop) så tog jag aldrig så pass tungt att efter ett par rep så orkade jag lika många till utan problem. Men nu tar jag så pass tingt att efter ett par rep så käns det som jag inte orkar en enda till, men då tar jag lika många till på ren envishet! Efter ett pass så käns det i kroppen nu. Men det kändes inte förr. Så en klar förbättring!



Och så funderar jag på att slänga ut vågen & börja mäta mina resultat i stället. Eftersom muskler väger mer än fett. Och när jag står framför spegeln så känner jag mig smal. Men när jag ställer mig på vågen så käns det inte fullt lika bara eller rätare sakt så känner jag mig fet!


Kram

Inga kommentarer: