fredag 20 mars 2015

Går framåt =)

God kväll på er!

Haft en härlig dag med familjen idag =) Som inte var igår. 

Kört ett härligt pass på gymmet idag, då det blåste aldeles för mycket för löpnig ute. Det blev ett riktigt SKÖNT pass vill jag lova. Spagetti ben OJA . Något som känns grymt kul är att det har börjat hända saker med musklerna på ryggen. =) Man ser hur det börjar träda fram ny muskler som känns grymt kul =)


Klappar mig själv på axeln för alt slit jag hittills denna vecka med löpning och övrig träning! Känns så grymt att kommit igång med träning och löpningen ordentligt.

När jag är på gymmet försöker jag maxa mig till det ytersta och är alldeles skakis när jag kommer därifrån. Fortsätter att skaka även efter att jag ätit. Men nu skaka jag bara inuti kroppen. Vet någon vad detta är och vad man kan göra åt detta?

Inga kommentarer: