måndag 2 mars 2015

Start med Whole30 Paleo

Det känns inte kul någon stans att skriva detta inlägg vill jag lova! Men jag gillar att ha före och efter. För och kunna jämföra. För fakta är att man glömmer väldigt fort. 

Vikt 76.5
Mått
Bröst 90cm
Midja (under brösten) 81cm
Midja (naveln) 89cm
Midja (hänget) 90cm
Överarm H 34.5cm
Överarm V 36cm
Lår H 67cm
Lår V 66cm
Stuss 104cm
Hals 34

Anmäl tillstånd: 
Jag känner mig vätskefyld och uppblåst. Jag känner mig särskilt uppblåst om magen. Ont i ryggen både ländryggen och korsryggen. Nacken knakar väldigt mycket. Har ofta migrän.

Jag är tröttare än vanligt. Humöret är inte de bästa jag är lätt irriterad. Huden är mycket torr och lätt irriterad. Jag har ett par torr fläckar som kliar något oerhört. Får lätt munsår.   

Svårt att kontrollerad mängden mat. Och vad för mat. Väldigt hungrig och/eller sugen hela.

Nu kan det bara bli bättre eller? =)

Inga kommentarer: