måndag 16 mars 2015

Jäklar så bra jag är

Oj så osvensk jag var (som vanligt då hi hi) men jag tycker jag har all anledning att vara det =)

För ca 1,5 vecka sen sparang jag min först runda ute 5 km på 48 minuter i lördags 5 km på 44 minuter och idag 5 km på 41 minut!? Fattar ni jag har typ kapat tiden med 6 minuter det tycker i alla fall jag är grymt!

Jag hadde et mål att komma under 40 min i sommar.....tror nog det får bli ett delmål..målet är 30 min men det lär nog dröja. Men vad gör det =)

Men i höstas när jag sprang hade jag värken samma flås eller stuns i benen som jag har nu. Slutar till och med springa innan jag behöver det. Ärlig så vet jag inte riktigt varför sitter i huvudet så får nog jobba med den mentala biten.






Med ett leende på läpparna säger jag god natt

Inga kommentarer: