torsdag 26 mars 2015

Om start ny start eller pladask....

Vad händer med mig mitt liv och planering?

Maten funkar inte planering existerar inte och har inte gjort på ett bra tag...sömn vad är det? Det enda som funkar just nu är träningen tack och lov för det!

För som det ser ut just nu så kan jag inte äta mat på jobbet som tar tid att äta. Ska älst inte behöva varken värmas eller kniv eller gaffel.....

För jag har inte något som heter ficka paus, mat rast har knappt tid att gå på toaletten så ni förstår mitt delema...Så det finns många faktorer varför inte min paleo utmanigen INTE gick att utföra. Maten tar för lång tid att äta bland annat...

Jag tror skarpt på att vi mår bra av att der ner mejeriprodukterna. Men det är inte altid det funkar...så jag låter kroppen få bestäma vad jag ska äta. Blir det kvar med bär OCH? eller något annat med mejeriprodukter vad spelar det för roll?...Men jag kommer att begränsa intaget eftersom jag är medveten om mejeri produkterna och främs grädde cf gör så jag överäter.

Funderar på att börja lägga ut vad jag väger vad jag äter och hur det går en gång i veckan som jag gjorde förr. Mest för min egen skull...

Tåls att grubbla på....



Ha det bra!

Inga kommentarer: