torsdag 23 januari 2014

Motivationen på topp!!

God morgon!

Alt känns så bra just nu. Har komigt in i ett riktigt bra flow med träningen och maten. Varför? För att JAG har bestämt det! Och för att jag har läst Martina Johansson bok. Jag blev så grymt peppad. För övrigt så tycker jag att hon är en riktigt motiverande till träning. Vist en anigen ekstrem i vissa anseenden. Men man gör väl som alla alltid gör plockar gobitaran och gör sin egana av et ett aktivt val helt enkelt.

Jag har nu bestämt mig för att fokusera på träningen för att forma om kroppen som jag vill ha den! Så här såg jag ut i går. Rätt nöjd med tanke på hur jag såg ut i höstass det var ingen vacker syn kan jag meddela. Men nu är et min tid. Ja vi (jag och min kropp) ska samarbeta och det ska bli sjukt kul!

Men nu ska jag svepa en kopp kaffe och dra ett pass på gymmet (arm,rygg axlar)

Kom ihåg att det är du som är kapten på din båt och styr dit du vill!

Ha det bäst!! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Började med LCHF igår och ville bara säga att din blogg är otroligt peppande! Vilket jobb du har gjort!

Beatrice sa...

Så roligt att höra. Jag vill motevera. Lycka till på din resa. Säg till om du behöver tips =)