lördag 19 oktober 2013

Vågar jag bli glad??

God morgon!

Jag vet inte om jag vågar ropa högt..... och bli glad. Men det har gått bra nu med vikten i 3 veckor...men det brukar som kunnat tvär vända utan att jag gjort något annat. Trotts bristen på träning på grund av sjukdom.

Men det känns bra just nu i alla fall. Har fått lite hopp till baka i alla fall. efter att det gått trögt lääääng. I ärlighetens namn så vet jag inte sist det gick bra....

Men nu ska jag och dotra gå en långpromenad i det kyliga -7,3 men soliga vädret. Sen ska hela familjen fara och bada på badhuset.

Ha en bra lördag!

6 kommentarer:

Linda sa...

Härligt! Bra jobbat!
Oj, vad kallt! Har ni snö också?

Beatrice sa...

Ja

Linda sa...

Här regnar det bara och +3,5...

Carina sa...

DU ÄR ENORMT DUKTIG! Kram Ma <3

Beatrice sa...

Tack Carina käns inte alltid så...

Beatrice sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.