måndag 11 juli 2011

Äntligen

Nu när våran prinsessa äntligen har anlänt. Så var ju menigen att jag skulle börja gå mycket och äta bra mat. Maten funkar fint. Men eftersom jag inte kan röra mig i samma utsträknig som jag önskade. På grund av kejsarsnittet. Så kommer det nog ta längre tid att bli av med kilona än jag planerat. Men det får göra det då. Huvudsaken jag slipper ha så jäkla ont och att vi mår bra. Och det gör vi nu. Vägde mig i morse jag har gått ner 6,1 kg efter förlossnigen. Och en sak som är rätt kul att jag har gått 0,8kg sen i fredags. Käns rätt ok. Vi ska och handla hem bra mat nu i eftermiddag eftersom det har funits lite begränsat med mat dom senaste 3 veckorna. Men nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig ute i det fina vädret.


Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer: