lördag 30 juli 2011

Stolt!!

Igår gick vi in till stan, med syskonvagnen. Det är ca 5 km enkelväg. Vi tog bara ett depå stopp hos min mormor för toabesök. Sen forsatte vi. För att kika lite på festivalen. Men det var inte så mycket att se. Det var jätte mycket folk. Och svårt att köra syskonvagnen. Men jag är glad att vi köpte en vagn som är så lätt körd (vridbara ljul). Min sambo åt där. Men jag hittad inget som tilltalade mig. Jag drack en caffelatte. Vi delade även en på en lyxshake från max. Inte det bästa men vi gick ju ändå hemm också! Så det var väl ändå det bästa tidpunkten om man nu ska fuska. Vi stanade även på hemvägen hoss min mormor på kaffe paus. Väl hemma så åkte båda barnen i säng. Jag intog min middag kl 20.

I dag känner jag av denn promenad i hela kroppen. Det ska inte glömas att jag facktist genomgick ett kejsarsnitt för 3 veckorsen. Och jag tog inga värktableter i går. Jag har inte tagit nått i dag heller. Käns skönt!

Men nu ska jag ta mig en kaffekopp.


Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer: