tisdag 26 juli 2011

Undra sa flundra

Jag vet att man inte ska väga sig för ofta. Men jag kunde inte låta bli i morse. Då hadde jag gått ner det jag gick upp i veckan. Så frågan är om jag inte hadde samlat på mig vätska eller inte fått gå på toa på ett par dar. För 1,3 kg på en dag, är inte likt mig!

Jag och fröken har hunit med en promenad före middagen. Som förövrigt tillagades på grillen. Jäkla så gått, måste jag då bara säga! Vist det är dyrare, med oxfile' men klart värt sina extra slantar kan jag lova!

I kväll har vi varit och besökt min mamma. Jag är så oerhört stålt över mig själv! För hon ville bjuda på paj, men jag tackade nej. Drack kaffe med grädde som smakade så bra. Nu när vi kom hem så gav jaga lillan mat. Sen så jorde jag mig gädde med lite hallon i, riktigt gott. Funderar på om jag ska ta mig nått mer att äta för jag är lite små hungrig. Ska fundera på saken.


Ha en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer: