måndag 25 juli 2011

Handalat bra mat??

Då var det kväll igen. Har hunit med en hel del i dag. Har varit och klippt till luggen. Något som jag blev grymt nöjd med! Våran son har moster cilla kidnapat och farit med till lyxele och hälsar på morfar. Jag och fröken har varit till stan. När jag skulle parkera så fick jag snurra i 30 minuter innan jag hittade en parkeringsplats. Nog märks det att folk börjar komma till stan för att delta i festivalen som är i helgen.Jag har letat efter ett par byxor men jag hittade inga tyvär. Det var aldeles för mycket folk för att jag ska kuna fokusera. Men jag får ta det till veckan. När det är betydligt mindre folk. Vi har även handlat mat. Så man ska ha bra saker i kylen. Efter middagen så tog jag och fröken oss en promenad.


Detta hittade vi i våra kassar
Kaffe
Grädde
Creme fraiche
Taco sås
Soltorkade tomater
Äpple
Oxfelle
Bacon
Philadelphiaost
Ägg
Avokado
Jonnys´ Söt-Starka senap
Tacco krydda
Thai Sweet Chili Sauce
Vitkål
Morot
Färska kantareller

Detta hadde jag tänkt att äta i dagarna tre. 
Måndag: Tacobiffar med Creme fraiche, taco sås, avokado och en vaiant på coleslaw
Tisdag: Oxfelle med kryddsmör och en vaiant på coleslaw
Onsdag: Ungsomelet med lök och fetaost med skirat smör och en vaiant på coleslaw


Nu ska jag ta mig lite kaffe och ev lite grädde och hallon.

Inga kommentarer: