torsdag 29 september 2011

...

I dag har det varit full rulle. Dagen började både jag och sonen med varsin Vanilj Pannkaka. Det ska tillägas att min son har varit lite svår att få i frukost den senaste tiden. Men han åt en hel på 2 ägg. Sen bar det till dagis för hans del. Jag  och fröken for in till stan. För jag trodde att vi skulle till bvc. Men vi var en hel vecka för tidiga =P Men då gick vi till coop forum. Sen så bar det till H&M och Gina där jag hittade några toppar, och linnen.

Hem för lunch. Efter lunchen så gav jag mig på att stor städa i vårat gästrum. Som mer var ett förvarings rumm. Men nu kan man låta gäster sova över utan att behövas skämas, över röran. Jag och barnen har varit på kupan och rödakorset. Där vi fyndade en golv kandelabel, gardiner (som jag ska sy om om jag nu lyckas med det det är inte min starka sida) Och lampor. Så nu blir det riktigt hem trevligt i gästrummet. Halva rummet har jag som tränigs rum. Som jag inte har kunat använda på grymt lång tid! Men i kväll har jag invigt den delen =)   

Efter mitt tränigs pass i det nystädade rumet blev det en riktigt god middag bestående av Ryggbiff, gratinerad blomkål och Enkel Bearnaisesås


Tror jag ska gå och värma Äggmjölk och bara mysa i soffan med manen i mitt liv.

Inga kommentarer: