fredag 28 oktober 2011

Jag är beroende...

Då var det redan fredag. Veckorna bara springer iväg. I veckan har det varit full rulle. Jag har tränat varge dag. Inte för att jag måste, utan för att jag vill och att jag älskar det. Jag känner värkligen att min kropp mår bra av att träna. För jag känner hur sykist bra jag mår när jag tränar. Och att jag känner ett lungn från knopp till kropp. Eftersom jag mår så mycket bättre av att träna så ser jag ingen anlednig att inte göra det....

Jag känner mig så stolt eftersom. Jag knapt jort nått avsteg från kosten. Hoppas, hoppas, hoppas, det ger resultat.

I går hadde jag tänkt att gå en promenad men när vi gick ut i går för att gå och lämna sonen på dagis. Så upptäkte vi hur jäkla halkigt det var. Om vi säger så en skrisko bana ära det bra grepp på. Jag vet inte hur många gånger sonen ramlade på väg till dagis.

I dag har min älskade sambo tagit ledigt. För att vara med oss hela dagen. Käns skönt efter som det är en bristnigs vara denna hösten. Så vi har bestämt att vi ska fara till nimbys värld. Det lär våran son uppskatta. Eftersom han aldrig brukar villja fara därifrån. I ärlighetens namn så gillar faktist jag det också =)

Men nu ska jag gå och ta en kopp till kaffe med grädde i. Och vänta på att sambon ska vakna så vi ska äta frukost tilsammans. Jag ska äta stekt bacon, kokt ägg och smör mmm.



Inga kommentarer: