tisdag 21 maj 2013

Kämpar på

Idag så börjar jag med PF (perodisk fasta) Dels för att jag inte är hungrig och dels för det fick min vikt att ticka ner frörra gången som var unge fär samma tid förra året.

Kommer att fortsätta med minium med mejerier blir nog åt fakir hållet mår väldigt bra då och kommer att träna mycket. I går blev det 1 km på löpbandet (uppvärmning) och 55min TUNG styrketräning. Känns i kroppen i dag. Blev 40 min intervall ute. Synd bara att jag har sånna problem med kramper i min ena vad så jag har svårt att springa längre sträkor.

Hur går det för er?
Vill ni veta hur jag äter och tränar sak jag lägga ut det 1 gg i veckan?

2 kommentarer:

Linda sa...

Du är så duktig! Jag blir trött bara av att läsa vad du gör!
Önskar att jag hade tid för lite promenader, men det får bli efter midsommar.

Anonym sa...

Jaaaa jag vill gärna läsa hur du äter och tränar. Jag kör mer och mer PF och försöker minska på mejeri.Lite knepigt dock nu när jag har fått hela familjen att äta LCHF och de älskar ju allt med grädde och sånt =)
Igår var det vårruset och det gick bra. Nu är jag sjukt taggad på att springa mer. Kör annars spinning och pump på Njoy.
Väntar med spänning på dina inlägg.
Kram
Stina