tisdag 3 januari 2012

Snö snö & åter snö

Hejsan på er! I går blev det ingen promenad. Pga att jag hadde ingen lust att lecka plogbil med syskon vagnen... Därimot så gick jag med barnen til icka och handlade med enkelvagnen. Blev mycke kyckling lite olika delar. Hittade även en hel sida lax som jag köpte så nu har vi lax ett tag. På tal om lax så jorde jag en grymt god lax rätt i går lax crame frache och ost salt och peppar mmm grymt gått kan jag lova.

I dag hadde det komit ännu mer snö...jag gick ut med barnen för att skotta...jag orkade bara skotta framför bron, för snön var så tung så oskar fick skotta när han kom hem (vi har en snöslunga) strax innan han kom hem så kom plogbilen!!? Så ha var tvungen att parkera bilen på gatan för karmen var väl säkert 2-3 meter hög. Efter att vi hadde ätit middag så gick jag ut och gick en rask promenad på 50 minuter. Nu är oskar ute och skotar.

I morgon ska jag nog gå min promenad på morgonen för dom har lovat att det ska snöa mer på eftermiddagen. Fast det kan man aldrig så noga veta. Och jag ska även hinna met ett styrke pass hadde jag tänkt.



Men nu ska jag ta mig en kopp te ha en fortsätt bra kväll!

 

Inga kommentarer: