onsdag 19 september 2012

God kväll på er

Vilken härlig dag jag har haft. Morgonen börjades med ett pass i mitt gym, det blev 50min. Sen blev det magic bull till mig. Barnen fick pankakor med grädde, det gillade dom skarpt. Ett nyt recept för dagen. Tror det inte är sista gången. Sen så städade jag lite. Gick och lämnade barnen på dagis. När vi skulle öpna grinden till dagis blev albin getingstuken vid örat. Stackarn snaka om att jag fick hög puls! Han ville inte att jag skulle gå inte så konstigt dock.

Gick en rask promenad i det härliga höstvädret. Sen så har jag städat lite till här. Jag städar och det kommer ständigt fram saker...konstigt de där. I väg på jobb. Middag blev Heta chili con carne-utan bönor med smör. Nu blir det att krypa ner i min nya mys dress och dricka en stor kopp boosta förbränningen och mossade ägg med smör.

Tjuvvägde mig i morse. +/-0 sen i måndags. Det är första gången jag inte blir stressad över det. Jag bara tar det för vad det är. Och det käns så grymt bra! Jag ser ju att min kropp förändras och blir fastare. Jag kan nästan sägga att jag tycker att jag ser snygg ut men bara nästan! *ler*

Ska erkänna jag har inte hålla mig fårn choklad den senaste tiden. Men det har i alla fall varit 86% kakao. Men från och med i dag är det stopp för det. För nu jävlar ska här brännas fett! För ni är väl med?

4 kommentarer:

Sandra sa...

You rock!

Anonym sa...

Vad Duktig du är som håller i träningen!!!!

Anonym sa...

Hoho, hittat till din blogg, dyslexi har min allra bästa kompis. Det är nyttigt att ha en vän som har det speciellt när man som jag jobbar med svenska språket ;)! Hejja hejja vad du är modig som bloggar!!! Nu måste jag läsa mer om boost och fettförbränning, spännande :)!!!

Beatrice sa...

Kul att du hittade hit =))Hoppas du återkommer!