onsdag 23 januari 2013

Kokosoljan

Alltså jag bara måste tippsa er om denna grym produkt. Den går att backa och laga mat med det viste vi redan. Men viste ni om att den går att behandla eksem torr hud också?

I går hadde jag ett utslag i armhålan och jag hadde läst att man kunde smörja in så skulle det försvinna. Var helt ärligt en anigen skeptisk. Jag provade och några timmar senare var det som bort blåst. Jag har haft probled med irriterad hus från och till hela livet. Och detta är en produkt jag altid har hemma. Så då är det bara att behandla vi minsta symptom.

Jag använde inte denna. Det fins en uppsjö av olika märken. Men var noga att se till att det är kokosolja och inte kokosmjölk det äe INTE samma sak.

3 kommentarer:

trollet sa...

Jag lägger en klick i badvattnet på vintern... underbart!!

Beatrice sa...

Det lätt underbart. Har du med doft/sak då?

Annlin:s sa...

Den är jättebra. Jag har en grön burk hemma.
Kram
Anneli