tisdag 20 december 2011

Fyra år har gått...

Man kan lungt säga att en graviditet förändrar kroppen dramatiskt. Det kan man lungt säga. Men det käns tryckt att veta att jag har lyckas gått ner efter sonen. Så då kommer jag defentivt att göra det nu också. Det kommer bara ta lite längre tid.

Nu till nåt lite roligare. Byxorna jag har på mig i bilden näst längs åt höger. Provade jag i går. och ja jag kan ha dom. Vist dom sitter lite tajt men jag får på mig dom gissa om jag är nöjd. Far det bara några centimeter från magen så kan jag ha dom perfekt =)


Jag tycker faktist att jag har varit ducktigt med att upptatera. Så då kan ni väl ändå lämna ett litet fotspår efter er!

2 kommentarer:

Ellen - LCHF och mycket annat sa...

Detta fixar du, helt klart :)

Anonym sa...

Du har varit så duktig hittills. Så det är klart du fixar detta:-) Marie