torsdag 29 december 2011

Underbart

Hej på er! I går så kom min bok hem som jag beställde. Jag kan bara säga som så att jag hadde svårt att slita mig från den. Och jäklad så peppad jag blev. I dag har jag varit på en promenad men stavar i 1 timme. Jag var aldeles svettig när jag kom in. Det är 4 promenaden denna vecka.

Jag vet jag har sakt det förut men det tåls att sägas igen. Jag har en helt underbar sambo och fästman. För vi pratade lite och jag frågade om vi alla skulle äta enlig lchf. Och han sa jo det kan vi. För innan han var till USA med jobbet så hadde den lilla mage han hadde försvunnit och även "kärleks hantagen". Han var där 9 dagar i maj och fick till baka magen och hantagen direkt. Och nu är det december och dom har inte försvunnit. Det säger väl en del om vad som cerveras i usa? Han sa att det mäst var mckor och fickabröd...Konstigt att till och med en med bra förbrännig går upp? För före resan så åt han ren lchf kost hemma men på jobbet lite mer kolhydrater. Och det funkade för honnom.

För det är altid lättare om man äter samma mat. Så det käns så jäkla skönt att han backar upp mig i mitt val. Men å andra sidan så vet han att jag blir bara gladare och gladare för varje kilo jag går ner.

Inga kommentarer: