måndag 29 oktober 2012

Ny stil och lite annat

God kväll på er.

I torsdags när jag var på väg hem med bilen vid 18 tidenn resa som tar 20 min. Det var en grymt otäk resa. Så i fredags såfor jag till optiken och kollade synen. Beställde även ett par brillor som ska komma nu i veckan. När jag höll på att prova så ville även albin prova han hittade ett par röda (va annars) som han ville ha sött gubben.

I lördags var jag så duktig höll mig till det jag skulle äta och jag gick två promenader i det härliga vädret (4kmx2)

När jag kom hem börja jag känna mig lite risig. Så jag sa till Oskar att jag tror nog att jag kommer att bli förkyld. Under natten blev jag bara sämre och sämre. När jag tofg febern så var den 39. Så det var bara att stanna hemma från jobbet i går.
Igår åt jag knapt nåt als ingen mat lust infan sig.

Idag är jag bättre bara lite förhjd temp men jäkligt ont i halsen. Hoppas det går över snart för jag hatar att vara sjuk!

Inga kommentarer: