torsdag 10 mars 2011

Förvånad....

Jag har haft problem att äta socker hela livet. När jag börja äta socker så vill jag bara ha mer, mer och mer. Så i min värd fins det inte nått som är lagon. När jag började med lch så blev jag så förbluffad över hur mitt sötsug helt plötsligt gick upp i rök. Jag fattade inget. Men nu under min graviditet så har jag inte kunat vara lika hård som jag i vanliga fall är. Och det har lett till att jag har fått tillbacka mitt sug igen. Men nu har jag varit lite hårdare men inte för den sakens skull stenhård. Och vips så var suget borta igen. Och jag står där som ett fån och fattar inget!

Det var igår som jag fattade att det hadde kikat in igen. Vi var till min syster. För henes kill fylde år. Hon hadde bakat massa. Så jag smakade lite, inte för att jag var spesielt sugen. Och när jag åt så tyckte jag att det mest smakade socker. Medan alla andra tyckete det var jätte got. Och när vi kom hem så fick jag ont i magen som ett brev på posten. Så då bestämde jag mig att inte äta sånt som jag mår dålig av att äta. Varför ska jag äta sånt när jag VET att jag inte mår bra av det?!!

Inga kommentarer: