fredag 8 april 2011

Mycke rolig läsnig!

Idag for jag in till stan för att köpa smaksatt kaffe. Jag kom hem med smaksatt kaffe och 2 böker. En är Kostdoktorn Adreas Eenfeldt bok-Matrevolutionen och den andra är Dr Sofie Hexerg-Nytt liv med riktig mat fisk med lchf. Anlednigen till att jag köpte dom är att jag ska få så mycke fackta så jag kan argementera mot alla som påstår att jag äter fel. För jag vet att jag inte äter fel. För det känner jag, jag är aldrig uplåst i magen. Visserligen så är det lite svårt att känna alla posetiva efekter nu när jag är gravid. Men snart är det över och alt åter går till det "normala" om man nu kan kalla det normalt med 1 barn på 2 år och en nyfödd?? Hur som hels. Så fick jag en posetiv överasknig när jag öppnade brevlådan. Då hadde min lchf tidnig komit =) så nu har jag mycet att läsa =)  

 

Inga kommentarer: