måndag 16 maj 2011

Slut kampen

Efter att ha haft svårt åter igen att hålla mig till mitt kost val. Så har jag gått upp 4,5 kg på 6 veckor lite väl mycket om ni frågar mig. Förra veckan så fylde min son 2 år. Det inebar att jag backade en del. Och det var inte lchf vänligt presis snarare hchf. Men trots detta så gick jag ned 0,3- Fråga mig inte hur det gick till! Men i går så bestämde jag mig för att skärpa mig. Det är lite svårt att hålla sig til kosten men jag ser hur stabilt blodsokret är när jag gör det och att bli av med det här förfärliga sötsug skulle inte heller sakda! Min förhopnig är att jag inte ska gå upp så mycket till. Max 5 kg till men helst inte något mer als om man får önska och det frå man väl?

Idag har jag än så länge hålt mig till maten till pungt och prik

Frukost: 3 ägg med smör
Lunch: Köttbular i grädsås, broccoli och gurka
Middag: Korv (mycke kött) med florridasallad och fransksenap
Kväll: Förmodligen blir det moss bestående av grädde lite hallon och äkta vanilj

Där i mellan har jag drukit te med grädde.

Det ser väl bra ut eller? Kom gärna med synpunkter om ni inte tycker det ser bra ut!

Inga kommentarer: