fredag 9 mars 2012

Ditt och datt

I dag brukar jag göra min "mellan" vägnig. Men inte denna vecka för vi har plokat ut baterierna så jag inte väger mig i tid och otid. Som jag har en tendes att göra. Som ni säkert kommer i håg så har jag följt Katrin Zytomierska mat veckochema. Det har gått fint, får bara hoppas detta ger fina resultat på måndag men det återstår att se. Har även tränat bra denna vecka, det käns värkligen i kroppen skönt! =)

Nu till nått helt annat. Barn och mat är ofta ett bekymer för många. Jag har haft problem att hitta något min son på 2år och 10 månader vill äta på morgonen. Han har fått smörgås har väl inte varit nån favorit presis. Som tur är! Så i morse fik han kokt ägg och bacon. Baconen vist jag att han skulle äta utan problem för det gillar han. Men jag vist inte om han skulle äta ägget. Så jag gav han ägget först och när han inte ville ha nått mer så fick han baconen. Så det ska vi nog testa i morgon med eftersom det gick så bra.

Inga kommentarer: