onsdag 14 mars 2012

Harmoni

Gud så glad jag är. I går jorde jag "korven" och i dag så smakade pojkarna och ja den smakade korv och ja sonen älskade den!!! =)) Jag ska erkänna jag var väldigt skeptisk. Nästa gång ska jag även pröva på att göra egen ketchup.

I veckan har jag tränat zumba varje dag hitils. Och det käns i kroppen, men då vet man att man har ansträngt sig. Jag bara måste få säga att jag känner värkligen att jag har hittat min tränig form. Jag älskar ZUMBA! Den frigör värkligen må bra endofiner eller vad de nu heter. Så jag mår så sjukt bra just nu! Maten funkar fint har inget sug och är knapt hungrig. Något som är en helt ny erfarenhet för mig. Om ni är intreserade av hur jag äter och tränar så klika in på mitt vikt program så kan ni läsa hur jag äter och tränar.

Inga kommentarer: