tisdag 12 februari 2013

En AWARD!



Tack Annis för Awarden blev riktigt Glad. Hon har en härlig blogg med smått och gott.
Titta in på hennes blogg  Annlin:s

I och med att jag har fått utmärkelsen så fick jag några frågor som jag ska svara på:

Vilken är din favorit månad?

Maj! 
För då är sommaren i antågande med sol värme och härliga dagar med familjen! Och man kana vara ut utan att pälsa på sig som en tok!

Vilken är din favoriträtt?

En?? Jag har ju så många och det går i perioder vad som är favorit. 
Just nu är det nog Pulled pork med blomkåls mos eller blomkåls ris samt en stor klick smör

Vad lyssna du helst på?

Skratten från mina underbara barn! Mår dom bra så mår jag bara. 
Kärleken är så enorm till mina trollungar <3 font="">

Vad gör dig riktigt arg?

Oförsåelsen för allas olikheter och oförståelsen att alla är olika!

Hur ser din drömträdgård ut?

Jag är verkligen inte någon med gröna fingrar. 
Så det måste nog bli riktigt grön väl klippt gräsmatta med någon enstaka buske. 
Må vara tråkigt men mitt intresse ligger inte där för tillfälet.

Vart skulle jag vilja resa nästa gång?

Där det är varmt och soligt jag älskar värme och sol =). Jag och sambon har som mål att fara till varje kontinent. Tur vi har många år på oss =)   

Vem skulle du vilja ha som middagssällskap en kväll?
Jag har turen att båda mina föräldrar är i livet. Även min mormor och farfar. Men min farmor han jag aldrig träffa hon dog när pappa var 18 år. Och även min morfar skulle jag vilja träffa. Han dog när jag var ca 5år i cancer men jag kommer inte ihåg han tyvär... 

Vilket är ditt recept på ett lyckat grillparty?

Sol, bra musik, och glada mänskor  

Vilket är mitt favoritplagg?

Min 1-piss dress (tveksam stavnig)


Vad jag ska bli när jag blir stor?

Jag ville bli konstnär. Jag har målat och ritat sen jag kunde hålla i en penna. Har tyvärr inte blivit så mycket sen  vi köpte hus fick barn..Men jag gillar det lika mycket för det!

Vad fascinerar dig?

Starka mäniskor trotts motgångar fortsätter kämpa. Och följer sitt hjärta osett vad omgivningen säger.

Vad brinner du för?

Kost och hälsa och motivera mäniskor till ett hälsosammare liv förvånade *ler* 


Med utmärkelsen följer det frivilliga uppdraget att besvara de här frågorna, skicka utmärkelsen vidare till bloggar som har mindre än 200 följare och hitta på nya frågor. Jag har lagt till några frågor och behåller alla  jag fick.

Jag skickar denna award vidare till:

Frida har gjorten fantastisk resa och gått ner 25kg på ett år

Här en härlig brud med skin på näsan och hjärtat på rätt ställe!

Mona är med i min utmanig iform till sommaren. En riktig kämpe

4 kommentarer:

Annlin:s sa...

Roligt att läsa dina svar och lära känna dig lite mera.
Ha det bra!
Kram
Anneli

Katarina sa...

Tack snälla Bea för dina fina ord om mig! :) Jag ska lägga upp mina svar på bloggen sen. Kram!

Beatrice sa...

Tack anneli =)

Beatrice sa...

Katarina Sanna ord om dig inget annat =)