tisdag 19 mars 2013

Jag ska bli Biff

God kväll mina vänner!

Hoppas ni har det bra där ute i värden där just DU befinner dig. Jag mår så bra just nu både fysiskt och sykist. Tränar väldigt mycket just nu som är en klar bidragande effekt. Till all må bra känslan.

Igår höjde jag vikterna på alla övnigar med hantalar + att jag nu är högre upp när jag gör dips. Det måste man om man vill att musklerna ska bli större och synas. Käns i kroppen i dag men på ett bra sätt. Så jag tog det "lugnt" och tog bara en promenad på nästan 10km.

I dag jorde jag ett jäng grymma kyckling biffar som Albi älskade. Till min stora förtjusnig. Eftrsom han ofta är skeptisk till biffar och liknande. Han fick smaka på em när dom var klara och bad om mer. Han åt upp 2 st till mellis och två till middagen och sa att han tyckte om dom båda gångerna. Något som inte hör till vanligheten.

Men nu mina kära vänner ska jag hoppa i säng och hoppas jag inte vaknar mitt i natten och är pigg och blir tvungen att vara vaken i 2,5 timme. Som hände i natt.

2 kommentarer:

Åsa N sa...

Hej Hej. Tänkte bara kolla med dig hur du planerar
Och hur ofta du handlar mat.? Veckomatsedel, veckohandla? Tex? Kram Åsa

Beatrice sa...

Jag planerar mat måndag till onsdag sen så blir det ofta rester torsdag eller så kokar vi i hop mat som finns hemma. Handlar ofta fredag inför helgen. Vår mys mat är fredag då jag nästan altid jobbar lördag och söndag. Vill du ha mer utförligt så hör av dig igen =)