torsdag 23 september 2010

Full rulle

Idag har jag varit produktiv måste jag bara säga. Först så jick vi till ica för vi skulle ha lövbit,ost och bröd (brödet är till sambon) men dom hadde inte lövbit. Då gick vi över till konsum, dom hadde inte heller lövbit. Så då fick vi ta bilen och köra till Wilys.Där köpte vi, lövbit, entrecot, ost bröd. For hem åt lunch. La lilvännen för en tupplur.

Då godrde jag en Fryst cheesecake som vi ska äta i morgon. När Pappa & Karina kommer hit från Lycksele. Till middag ska vi äta Fläskfilegryta med sak av röd curry.

Jag har även prövat ett nytt recept från Gi-Noll kokboken Lövbff fyld med ost som jag ska ha med mig på folkrace tävlingen på lördag. Eftersom lilleman är mycket bättre nu och ska på dagis i morgon ska jag jobba och hinner inte göra dom i morgon.

På lördag så ska vi även ut och äta med folkrace gänget blir trevligt.

Ikväll ska jag och äta med mammagruppen det blir kul var så längesen man sågs, av 2 av 6 är gravida ska bli kul att se deras magar =))


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej