torsdag 24 februari 2011

Hur går det då?

Tänkte att ni ville kanske ville vet hur det går för mig. Med mat och graviditeten. Maten fukar faktis bättre och bättre. Jag har till och med börjat kunna äta ägg och bacon på morgon!? Och jag vet inte sist jag gorde det! Hur mer jag följer lchf råd hur bättre mår jag. Jag har fått en blodsockermätare. Och när jag följer lchf råden så är mitt blodsocker bara fin. I bland så funderar jag på att fuska bara för att se hur sockret skulle bete sig. Fast nu har jag inte gort det. Vikt hitils + 4kg och om man jämför med min förra grviditet så hadde jag gått upp 11,6. Så det käns ju lovande i alla fall!

Ikväll blir det lchf våfflor för jag har varit så sugen på sämlor och våfflor ett bra tag nu. Så jag har bestämt mig för att det blir i kväll! Dessutom så har jag betydligt mindre ork att göra mat. Så det är bra att det fins bra mat i kylen när man är hungrig men inte orkar göra nått! För annars är det lät att det blir skräpmat tyvär.

Inga kommentarer: