onsdag 2 februari 2011

Nytt läge

Jag går in i vecka 20 nu i vecka. Altså bara 20 veckor till beräknad förlossnigsdatum. Nu dom senaste dagarna så har jag prövat att äta mer lchf. Det har funkat ganska bra faktist. Så jag har beslutat för att försöka göra det i den utsträknig det går. Det enda krukset är att jag inte får i mej lika mycket fett som man bör äta. Men det ska nog lösa sig på nått sätt.

Tänkte jag slänger ut en fråga. Hoppas nån kan svara. Om man äter riven kokos så får man i sig mer fett, och då borde inte fett. Och då borde jag få i mig tillräkligt med fett eller?

Jag och Albin ska få främande i dag så jag bakade Kokoskakor med chokla i går. Dom är så förbaskat goda. Lite väl goda =)

Men nu ska jag klä på mig och Albin så ska vi gå på en promenad. Jag vill passa på när det är ljust ute, man blir så pigg av juset!

Inga kommentarer: