måndag 5 september 2011

Vecka 9

Måndag igen. Jag tycker veckorna går så jäkla snapt jag hinner knapt med! Men som sakt måndag och det inebär att det är vägnig för mig. +/- 0 Ja jag gick i alla fall inte upp. Men nu är jag så less på det här så jag kommer att ändra lite. Kommer att äta minst 500g grönsaker om dagen. Och lite lättare lunch, så får vi se om det ger nå resultat. I morgon så kommer jag att dra i gång med styrke tränigen på riktigt. För jag har varit riktigt för kyld sän i torsdags och har inte kunat träna då. Har knapt kunat gå mina promenader. Dels för att jag har varit så jäkla förkyld och dels för att det har varit så pissigt väder ute.

Start +42,1
Start 100,1kg
Veckans vikt 90,7kg
Tappat sen start 9,4kg
Kvar till mål 32,7 kg
+/- Från förra månaden -0,5

Ha en bra eftermiddag!
Kram

Inga kommentarer: