söndag 23 oktober 2011

Tränig mot nya mål

Käns så jäkla bra just nu! Har värkligen komit i gång med min styrke tränig. Som ni som har följt mig vet så tränar jag hemma med min egen kropp som vikt. Men nu ska jag ta tränigen till en ny nivå och har bestält 2 Kettle som man kan fylla med sande eller vatten och kan då reglera tygden alt eftersom man blir starakare. Har även bestält ett par tränigs hanskar.

Tränigen som jag utför fins i boken kan jag kan du. Men nu äter jag inte som hon (Gi). Men tränigen passar mig utmärkt som småbarns föreldär, så fins det inte altid så mycket tid till tränig. Så då kan man passa in tränigen när det passar bätre. Utan att vara borta i 1,5 timme på ett gym.


Ska strax göra natt för sonen. Och sen så blir det och ha ett tufft tränigs pass. Efter drt så ska jag äta middag. Tyckte inte det var nån ide' att äta före.

Ha en fortsatt bra kväll!
Kram

Inga kommentarer: