måndag 23 februari 2015

Jag utmanar dig Älskling =)

Igår sa jag åt min älskling. Jag utmanar dig antar du min utbamig? Han sa i vad?
Gluten fritt i en hel månad? Jo vist sa han bara du redogör vad jag får äta...Han sa även att han tror att han nog skulle må bättre av det.

På kvällen när vi redan hadde bestämt. Så sa han kommer han hem efter sin träning
Han - men jag kommer aldrig kunna hålla mig? 
Jag -vad då sa jag då?
Han-Jag får ju inte dricka öl det är ju gluten i det...
Jag-men drick du öl om du nu håller dig till det.
Han- fast jag kan ju hålla mig till vin i stället...
Jag -det bestämmer du själv.

Idag ringer han till mig och frågar. Vis kan jag äta kebbab med strips för det är ju potatis. Jag nja det är inte så mycket potatis i köpes stips. Efter en liten pratstund så säger han själv. Nä men det är nog inte många spår av potatis i strips...Jag men du kan ju äta kebbab sallad det är ju bättre...fast det är väl inte lika roligt =) Det var han tydligen inte sugen på....

Ska bli intresant månad detta Hi hi =)


Inga kommentarer: