onsdag 4 april 2012

Reflektion

Ibland blir jag så grymt nöjd över mig själv. I dag var en sån dag. Jag stötte på en som fick barn ungefär samtidigt som mig. Hon gick knapt upp nåt under graviditeten. Men nu har hon gått upp rätt rejält i vikt. Helt ärligt så går jag häldre upp rejält i vikt när jag är gravid än effteråt. Vist det är ingen lek att gå ner efter en graviditet för mig åt minstone. Men jag är grymt nöjd med min prestation.

Till nått helt annat alla pratar om påsken. Och att de är rädda att falla dit igen. För det första är värken jag eller min sambo några som följer högtids mat till punkt och prik som tur är =). Angående godiset så kommer vi inte att köpa hem något godis. För varför frästa sig i onödan. Man blir inte lyckligare av att äta godis. För oss kommer det bli mycket grilla något vi båda älskar. Vi ska väl diskutera vad vi ska äta under påsk. 



Inga kommentarer: