fredag 20 april 2012

Äntligen!

I dag har jag och barnen varit och promenera 8km. Har inte riktigt samma flås som inan jag blev förkyld. Men det blir nog bra när förkylnigen försvinner. Jag och barnen är ensamma hela dagen och kvällen då sambon är på galej med jobbet. Så ikväll när barnen lakt sig så tror jag att jag ska göra Chai te.

Kan äntligen medela att jag har slutat amma fröken efter 9,5månad! Trodde aldrig jag skulle vara så glad för en sån grej. Har inte ammat henne sen i måndas. Har även börjat använda min gala bh som jag hadde före graviditeten. Dessutom har det försvunit 4-5cm runt brösten bara sen i måndags =). Får se vad detta gör med min vikt. För även om jag är väldigt nära vikten innan graviditeten så har jag fortfarande lång väg att gå som ni ser här intil.

Jag måste bra passa på att slå et slag för Salvia te. För jag trappade inte ner utan slutade från en dag till en annan. Och detta te gör så att mjölkpruduktionen slutar. För det är andra gången jag jör exakt lika dant och får samma snabba resultat!

Inga kommentarer: