tisdag 24 april 2012

Aktiv dag

Idag har det varit en aktiv dag =) På morgonen så gick jag och fröken en PW 3,84km på 40 min. Sen blev det att njuta av en stor kopp te med skvätt grädde och mjölk. Före lunch blev det 15 min på orbitraken. Sen när jag hadde hämtat lilleman från dagis. Så bar det och tanka upp bilen. Och sen till pite papers gross för att köpa M-tork. Kvantum för att handla gameldax mjölk, grädde, hårdbröd, riskakor och att inte förglöma första numret av Mat & Hälsa. For även förbi Dollarstore för att köpa grill kål och tändvätska. Det har en tendens att gå upp i rök... När vi kom hem så körde jag in bilen i garaget för att städa ur den. Då vi ska låna ut den till svärfar i en vecka. Hoppas bara den är lika fin när vi får tilbaka den. Och nu i kväll så blev det zumbapass på 60 min. Käns som jag kan lägga mig med gtt samvete!

Frukost oopsis ned smör och salami, te med grädde och mjölk
Lunch Fetaost biffar med gräddsås, brockoli och blomkål
Middag Lax med pestotäke med vitkål
Före tränig (zumbapasset) Proteindrink

Inga kommentarer: