onsdag 18 april 2012

Blev tydligen en innedag i dag...

Hejsan, i morse när vi vaknade jag och föken 05:30 så snöade det ordentligt. Och har fortsatt i samma anda hela dagen. Det är bara nu på kvällen det har slutat. Behöver jag ens säga att jag är nöjd över att inte ha bytt till sommardäk? Hadde tänkt fara i väg en sväng i morgon och att troligheten att all snö har smält sin väg är inte så stor. Trist tycker jag, efterom jag hadde tänkt gå en promenad med barnen i vagnen i dag. Men jag har ingen lust att leka plog...Så det blev en inne dag. Har hunnit med en del i dag. Tvättat damsugit, städat badrummet, köket och varit en svän till afären. Men nu ska jag bara invänta att min älskade sambo som kommer hem snart.


Mat intag
Frukost Protein smoothie med salvia te
Lunch Äggröra
Middag Keso plättar
Kväll Salvia te

Inga kommentarer: