måndag 14 maj 2012

Tjooho

Hej nu har jag kört 2 veckor srtikt lchf (fakir) det har gått bra -3 kg. Så det är jag nöjd med. Eftersom det går så bra så fortsätter jag två veckor till! Är ni med? Hoppas det fortsätter i samma anda. Är lite skeptisk till det. Eftersom jag fick ett tungt besked i dag. Och när jag mår mindre bra så brukar det slå på vickten. Men vi får se. Har tänkt träna 2-3gg dagen (hälst). Eftersom det får mig att må så bra.

Veckans meny
Måndag
Frukost Vaniljpannkak
Middag entreccot med bea
Tisdag
Frukost Omelet med majo
Middag tonfiskröra
Onsdag
Frukost Kanelomelet
Middag räkröra
Torsdag
Frukost Vanilj pankaka
Middag stekt kyckling med bea
Fredag
Frukost Omelet med majo
Middag vet ej
Lördag
Frukost Kanel pankaka
Middag Häsfile med sås
Söndag
Frukost Vanilj pankaka
Lunch ägg bacon majo ev
Middag vet ej

Ha en forsatt bra dag!

3 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Heja dig!

Alexandra sa...

Fakir, innebär det alltså att man hoppar lunch? Du har ju nått superfina resultat och I know the feeling, när man inte ligger på topp så är det lätt att ta till mat. Köp paprika och dippa i cremefraiche med massa vitlök, då smakar inget annat gott ;)...

Beatrice sa...

Hej kul att du hittade min blogg =) Fakir, innebär inte nödvändnigs viss att man hoppar lunchen, men jag äter när jag är hungrig. Det brukar bli vid middagstid när jag kör fakir. När jag fakirar så äter jag bra kött, fisk, fågel, vilt ägg, fett. (Inte mejerier och grönsaker) Men när jag äter en vanlig lchf kost så ingår det givetvis i min kosthålnig.