onsdag 23 maj 2012

Härlig känsla!

Hejsan på er!

Känner mig så grymt nöjd med mig själv. För i går när jag styrke trännade hemma så tittade jag i spegeln. Och insåg fan jag börjar ju ta form och se helt okej ut! Den kännslan går inte av för hackor =)  På kvällen fick jag ett ryck och rensade bland min kläder. Som var aldeles för stora. Ett par av byxorna var inte als gammla. Jag gillar bagy byxor men dom var aldeles för bagy =). 

Igår blev det en utsökt kålpudding till middag. Den var inte vattnig utan helt perfekt! Albin var väl inte så där överförtjist...Han åt bara kålsalladen vi hadde till. Alicia åt ett par tuggor sen var det stopp för henne med. Men jag och Oskar tycket den vra mummsig. Vi hadde smör till.


Hoppas mitt packet från body store kommer i dag. Har betält lite te, nudlar, kokkos fett och annat smått och gott.



Få se om jag hinner med 3 tränigs pass i dag. Men två ska jag i alla fall hinna med. I kväl blir det rikitigt god middag. Räkwok på kokosmjölk den gillar alicia väldigt mycket. Får se om Albin är lika förtjust...Han är lite skeptisk till de som är blandat.   

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer: