söndag 20 maj 2012

Härligt med glädje till tränig!

Har nu upptaterat så gott det gick I tränigsdagbok. Lite svårt att komma ihåg hur jag tränade för 3 veckor sen.. Ja ja så kan det vara. I tisdags så var jag med hoss liv utan socker Vad tycker ni om inlägget?

I helgen har det varit full rulle här hemma. Jag och sambon höll på fredag kväll och hela lördag att fixa en grillplats och den blev riktigt fin. Vi är grymt nöjda. Bara lite små fix så är den 100%. Längtar redan tills jag och brnen kan sitta där och grilla =) Lördags kväll fik vi grill främande det var mycket trevligt.

Idag var första riktiga passet med Army-fittnes. Och jag kan bara säga en sak...Jag är helt såld på denna tränig form. Man tar ut sig betydligt mer än om man hadde tränat själv eller med en tränigs kamrat för den delen också. Det fans värkligen inte något som heter vila. För vilade man så var det jägarstälnig eller plankan som gällde. Längtar redan till nästa Söndag =P!

Inga kommentarer: